måndag 29 juni 2015

Lycka

Tänk att man kan bli så lycklig av att hitta en knopp som är på väg att
slå ut  på en ros som jag planterade i maj, och redan flera knoppar på  den
hoppas nu att man inte får någon ohyra på den och att den växer och frodas,

Rosen är en James Galway, dom små rosa blommorna rill höger har jag planterat under en honongsros och är en näva väldig vacker tycker jag .





 Det här är en ros som funnits i trädgården sen jag flyttade
in , tror det är en kanelros den är inte så stor ca 3 cm i diameter, jo det blir mycket rosa blommor  jag gillar ju det  , men snart kommer mina lavendel och riddarsporrar som är blå, har försökt att få ihop några
 färger som jag älskar , och har även blandat in vitt.                                                                                       

                                                   
.                         





Snart ,snart slår dom ut kära pioner                                       

Inga kommentarer: