söndag 24 maj 2015

Söndag och fint väder

Vilken härlig dag  solen skiner och jag började med hustvätt som man måste innan man
målar huset.Var lite orolig för att stå på stegen och spruta på rengöring men det gick bra ,
så nu är det klart men det blev ju lite oreda bland nyplanterade blom krukor mm
som jag får vänta med att flytta tillbaka tills efter jag målat
färdigt.

fortsatte med gräset som är långt på vissa ställen,  det är lite jobbigt när man har lite skogstomt
 och stenar överallt , men ska försöka att bli av med några stenar och jämna ut med
 ny gräsmattejord så blir det nog bra!
gräset måste ju klippas så jag inte får några besök av ormar ,
 har aldrig sett några och jag tror det beror på min stora myrstack
 som jag låter vara kvar på tomten,jag skulle vilja att vädret stabiliserade sig
så jag kan börja gjuta min gång som jag tänkt men så länge får man njuta
 av de blommor som är på gång




Min New Dawn som växer så det knakar och ser riktigt frisk och fin ut


Inga kommentarer: