söndag 31 maj 2015

äntligen lite varmare

efter en härlig dag  med sol och betydligt varmare väder  kan man känna sig nöjd
har rensat ogräs och planterat om en del växter som jag satt för tätt , ja sånt händer ju,
det börjar så smått att växa  ordentligt  kollade mina klematis som är planterade nu i vår
några kommer för fullt någon annan ser tanig ut men har petat dit benmjöl så den tar sig nog
kaprifolen har börjaat blomma och doften är fantastisk på kvällen  , förra hösten klippte jag
ner den helt , den är rätt gammal så nu växer den för fullt .
 När jag rensade ogräs och kom  fram till några klematisar som jag planterat tidigare  i vår
upptäckte jag att min Multi Blué hade en knopp som börjat slå ut 
ska bli spännande att se hur den kommer att se ut i full blom


stövlar måste man ha i detta väder allt är blött men börjar så smått att torka upp

Inga kommentarer: