fredag 3 april 2015

Påsk! flera härliga dagar man kan vara i trädgården och arbeta , i dag blev det motorsågs massaker på en massa sälj , och sedan grävde jag bort gräsmatta där jag ska gjuta en gång med  gjutform som snart kommer med posten från http://www.wsochcompany.se/ ska bli fantastiskt roligt att göra den ,dagens grävning gick i alla fall bra trots mina ryggproblem , skam den som ger sig
 
 och  till slut hade jag grävt färdigt den ca 5 m långa gången inte så himla långt men det blir i allafall jobbigt och när jag sedan skulle hämta skottkärran och köra iväg grästovorna hade den punktering  så typiskt så nu får jag vänta tills i morgon och få luft i däcket.







Den här gjutna gångplattan  tänkte jag  använda till en annan plats i trädgården 
har  bara gjort3 st  ännu men det ska bli fler , kan nog bli fint 

Inga kommentarer: